Strange.

Konstigaste händelsen denna veckan:

Nicole anländer till gymmer igår och hoppar direkt upp på springbanden. Efter ca 2 minuter knackar någon på min rygg. Det är en kvinna jag inte sett innan.

Kvinna: Hej, eh.. Vet du hur man byter kanal på TVn?


Jag visar såklart hur man byter och hon tackar. Efter det börjar jag gå på bandet. Hon börjar också gå. Jag går i tio min och höjer sen hastigheten. Hon gör likadant. Precis samtidigt som jag gör det. Märkligt tänker jag och höjer så att jag börjar springa. Hon hänger på.

Jag tröttnar på att hon, vad jag tror, tävlar med mig så jag går bort till crossen. Jag hinner stå i 30 sek innan hon kommer efter. Jag kör på sexan och hon sätter på sexan. Hon har EXAKT samma tempo som mig. Jag börjar nu få damp på henne. När jag kört halva mitt pass, dvs 20 min, så går hon av sin cross och sätter sig ner på en rodd jämte min cross och glor på mig. Jag börjar fundera på om hon är normal men fortsätter i 20 minuter till.

Efter det hoppar jag av, torkar av mig svetten och går ner till styrkevåningen. Fanskapet följer efter. Här går det ju inte göra sama maskiner men hon ser hela tiden till att vara nära mig.

Jag får nog och går in och stretchar och beger mig hem.

En del människor undrar man ju vad det är för fel på..?


Kommentarer
Postat av: SoRoo

Vilket psyko!

2010-11-12 @ 09:00:49
URL: http://soroo.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Vilken jobbig person!

2011-01-16 @ 20:35:36
URL: http://rebeccaarehn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0