Vuxet.

Gosh. Idag är jag bra! Jag har tillbringat min dag med vännen Bella och andra vännen Ikea. Herregud va stuff men kan få för en ganska billig peng. Massa bra och nödvändiga saker blev det minnsan. Nästa inköp får bli en ny dator eftersom min stationära har krashat och min minidator bara klarar typ surf. Så.. Någon som känner att dom vill köpa min fina mini..? Kom igen nu.

Jag har dessutom upptäckt att jag äger en hel del skit. Jag menar.. Varför har man kvar teckningar man ritade när man va 4 bast. Eller en värmekudde man sydde när man gick i femman. Nej. storstädning blir det ikväll.
En hel del shit har redan slängts och ändå är det två månader kvar innan vi flyttar. Men vem orkar göra allt sista dagen? Successivt is my middle name.





Kommentarer
Postat av: emma

Ikea är as bra. :D Vad hittade du för något??



Vad vill du ha för datorn. Kanske kan luska fram någon köpare.

2009-09-04 @ 22:27:58
URL: http://emsiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0