The golden rule.

I vår familj så finns det en regel att är man över 20 år fyllda så ska man banne mej inte ha paket när man fyller år. Det brukar låta ungefär såhär på våra kalas:

"Du ska fanemej inte ha något! Vart är maten jag kom för..?!"

Detta gäller tydligen alla. Alla utom förutom faster Linda såklart. Som btw är den som hittat på regeln. Mycket märkligt. Idag blev det nämligen en hel del paket för hennes del. Bara så ni i min kära familj inte glömmer nu.. Jag fyller år om 20 dagar och jag önskar mig massvis med paket! Dessutom flyttar jag hemmifrån samma dag så ett as stort inflyttningspaket vill jag också ha! Och ja.. Jag är över 20..

Bortskämd..? Hell yes.

Ne.. Nu blir det film hos Mims!

Kärlek.


Kommentarer
Postat av: emma

Min släkt har med satt en gräns vid 20. Buuuu.. Himla tråkigt.



Självklart flyttar jag gärna in den 15:e om vi får det. :D Men mej spelar det inte jätte stor roll. En månad går snabbt.

Men om det inte skulle gå igenom att vi får ta över den skulle man kanske inte då kunna hyra den i andrahand av honom? Om han skulle gå med på det. Eftersom vi vet att han inte ska bo där.



Puss på dig min sköna. <3

2009-09-06 @ 21:06:30
URL: http://emsiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0