Nee vet ni vad!..

Nu blir det skärpning! Jag ska ta mig i kragen och köpa ett gym/aerobic-kort på FS. Det är på tiden att jag börjar röra mig regelbundet igen. Jag sitter mest hemma och äter donken med pojken nu för tiden ju. Så funkar det inte!

Det är dock mycket jobb som gäller just nu. Har börjat jobba extra från 14 till 17 på mors jobb. Great! Har fått hela veckan och mer lär väl komma. Så jag får se när jag får tummen ur och åker ner och köper gymkort.
Men lönen kommer ju snart och då är det väl passande..?

Stå inte och skrik på mig för att du är tjock och ingen har tagit på dig på ett jävla tag!


Kommentarer
Postat av: emma

ååå vad roligt att du får jobba. :D Hoppas på mer.

2009-09-22 @ 20:34:38
URL: http://emsiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0