HSB ♥

Hade möte med Vätterhem idag och tydligen håller dom stenhårt på kösystem. Detta innebär att det är väntetid på ca ett år på det läget vi hade spanat in på Liljeholmen. Trots att vi hade fått tillåtelse av förstahandsägarn fick vi inte gå före för Vätterhem. Så mina vänner.. Det blir Dalvik trots allt. Tacka gud för att vi inte hann tacka nej till den fin fina lägenheten på Dalvik. Trots den långa backen (alla som bor i jkpg vet att den backen inte är att leka med upp till Dalvik) så är det värt det. Så.. inflyttnings datum är alltså 1 November, dvs 55 dagar. Alla som vet vad jag heter i efternamn är bjudna på inflyttningsfest någon vecka senare. Där har ni en update på lägenhetsläget. Nu ska jag sluta tjata och vela om det. Detta blir skit bra. Tack HSB för att vi fick gå före i eran kö och att ni hjälpte oss hitta lägenhet på två veckor. Kärlek till er. Äntligen kan jag sälja bilen och spara lite pengar.
Dags att hitta ett till deltidsjobb maybe..?




Kommentarer
Postat av: emma

Ja gilla HSB dem är bra.!. :D

Det kommer bli as bra. tihihih..



Jag ska banne mej köpa den cykeln med motor, det finns en mycket billigare på coop för typ 5000 eller nått men inte lika snygg som den på tvn, den är lite tjockare sa mamma. Men lätt att jag ska ha en sån, fatta skönt att bara glida upp för backen. :D



<3

2009-09-07 @ 19:31:00
URL: http://emsiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0