Här händer det gräjor, eller änte.


Ett litet samtal mellan min vän Jonna och en helt okej good-looking kille på Ticket.


Killen: Ah men ska vi satsa på resan till Gran Canaria då eller..? Det är ju den som verkar bäst för er!
Jonna: Jaa men du kan väl boka den och sen får vi lite tid att tänka över saker och ting.
Killen: Ja fast vad finns det egentligen att fundera på. Den är ju kanon!
Jonna: Ja fast vi måste kolla upp lite saker innan. Typ om vi kan ta ledigt borde väl vara en smart grej.
Killen: Jasså, ni har inte tagit ledigt..? Jaja men det är väl inga problem.
Jonna: Njea. Det är vi väl halvklara med.. tror jag..? (Och kollar på mig som ett frågetecken)
Killen:  Värre om man inte har pass och sånt till en sista minuten. HAHA!
Jag: HELVETE!!!!


Här har ni anledningen till jag alltid blir stämplad som den dumma mina damer och herrar. Jag antar att jag får leva med denna titel hela mitt liv.


Kommentarer
Postat av: Mamma

ha ha. Dum är det sista du är.. man kan väl inte hålla reda på allt heller??

2009-09-04 @ 11:38:29
Postat av: jonna

jo dum är du kvinna. och nu när du påstår att du inte kan åka är du ännu dummare.

2009-09-04 @ 18:51:33
URL: http://jonelin.blogg.se/
Postat av: Nicole

Undra hur många gånger du sgat att jag är dum idag.. Hm.. 15?

2009-09-04 @ 19:11:11
URL: http://nicoliis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0