Dagens slap in the face.

Pliing Ploong. (Dörren ringer)

Jag springer och öppnar och utanför står typ.. Orlando blom..?

Jag: Eh.. Hej.
Orlando: Hejsan. Jag kommer från Tele2.
Jag: Eh.. Okej. Hej.
Orlando: Vi går runt här i området och gör lite undersökningar. Du kanske har märkt att vi har gått runt här hela dagen?..
Jag: Aha okej. Neej det har jag inte märkt.
Orlando. Ne okej. Men jag tänkte att jag kanske kunde få ställa några frågor. Man måste vara över 18 år så har du mamma eller pappa hemma?..

Ah men okej.. Var det inte 21 jag fyllde om två veckor..? Hm.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ha ha hah.. Jag tycker att det var så roligt att jag höll på att ramla av stolen.... :-D haha ahaha

2009-09-14 @ 16:34:35
Postat av: Jonas

Hehe... Det här var ju roligt. På riktigt.

2009-09-14 @ 17:12:31
URL: http://tomteverkstan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0