The Q.

Idag fick jag frågan.

"Varför ens ha bloggen när du inte bloggar? Lägg ner den"

Jo.. Kan tänkas. Jag borde kanske egentligen borde skita i hela grejen och bara sluta blogga. Men då kommer det upp några frågetecken i huvudet. Vad ska rädda mig när jag akut behöver bilder för min dator pajat? Hur ska mina vänner kunna fortsätta säga "Jaha men det här visste jag redan, jag läste det på bloggen" och hur tusan ska jag kunna sluta tänka "Ahh det här måååste jag blogga om!!" För att sist men inte minst nämna.. Vart ska jag kunna lägga ut alla pose-bilder så ni kan skriva hur förbannat het jag är? Daah.

Nej ni.. Ni får nog dras med mig ett tag till. Kanske lite mer sällan dock eftersom jag tydligen gått och skaffa mig ett liv. Jag har varenda sekund uppbokad och jag hinner knappt tänka. Men.................. I like it.


Shit vilken update jag fick till..

 


Kommentarer
Postat av: emma

Jag håller absolut inte med dem som vill att du ska sluta blogga!!! buuuu på er.

2009-10-09 @ 12:27:38
URL: http://emsiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0