Lookin'

Det är nu elva..snart tio dagar kvar till det två stora flyttlassen går. Jag ska ÄNTLIGEN flytta hemifrån. Det ska bli galet kul och spännande. Jag har redan planerat hela lägenheten i huvudet och jag är säker på att min blivande sambo har det också. Så.. från och med den 1 November så är min adress Grymängsgatan. (Stavning emma?!)

Men det är trots allt inte det enda jag ser fram emot. Idag fick jag paya 40 spänn i parkering för 2 timmar. Det var då jag insåg att det kommer bli sjukt skönt att bli av med bilen. Visst. Jobbigt ibland men tillgången till en bil finns ALLTID!

Men det finns faktiskt fler saker att se fram emot. Efter November är det ju December och snart jul. Detta leder snabbt till ett nytt år och Januari. Januari kommer bli den häääärligaste månaden ever. 
Förhoppningsvis Thailand, Krabi med fina pojken!

Så.. summan av det hela. NOVEMBER KOM NUUUUU!


 

Kommentarer
Postat av: emma

Stavningen korrekt. :D



Snart sjuuuuu dagar:D:D:D



Syns imon babe. <3<3

2009-10-23 @ 23:03:23
URL: http://emsiiee.blogg.se/
Postat av: emma

Japp jag har en plan i mitt huvud med. :D Hoppas att dem går ihop bara. tihihih.. Men det tror jag nog att dem ska göra. 8 dagar sen är det dags. :D

2009-10-24 @ 16:15:45
URL: http://emsiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0