Jag se' de' snöa

Jag sov hos pojken i stan inatt. I morse vaknade jag av ett sms från honom där det stod att det snöade ute. Myys tänkte jag och gick upp. Mycket riktigt. Det låg ett litet täcke med snö och jag log lite. Efter att jag ätit frukost så tog jag mitt pick och pack och åkte hem innan jobbet. Det skulle jag inte gjort.

Två stora krockar i barnarpsbacken och bilen hade noll fäste i svängarna. Thats right folk. Det är galet mycket snö här på landet. Detta fick mig att inse att jag verkligen vill bli av med bilen! På Måndag är det besiktning oc vi håller tummarna på godkänd. Om inte så fixa vi problemen och säljer den såfort som möjligt.

Från och med nu är det friska promenader och bussar som gäller från Dalvik. 19 dagar kvar nu!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0