Hothothot

Det är Oktober och jag borde egentligen sitta och frysa. MEN mina päron är väääldigt optimistiska med braskabinen som finns i mitt rum. Dom slänger i grymt mycket ved vilket gör mitt rum galet varmt. Jag är snurrig i huvudet så varmt är det här nere. Jag var tvungen att hämta en rumstermo bara för att kolla och den visar 27 grader. Förstår ni då? Herregud. Jag dör. Efter jag flyttat ska jag komma hit, slänga in skit mycket ved, låta det brinna till sent på kvällen och sen tvinga dom att sova här inne. Jag ger dom en timme. Jag funderar seriöst på att antingen lägga mig på soffan på övervåningen eller åka ner till pojken och sova där. För det här funkar ju för fasiken inte!!!!
Neeee jag måste hämta vatten! HERREGUD!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0