Vaaaaaaaaaaarmt!

Herregud. Idag känns det som jag sitter i en bastu! Jag är i det stadiet att jag "svettas ut allt" (De flesta som läst min blogg de senaste dagarna måste tycka jag är as äcklig nu haha) Jag har bara på mig en luftig klänning och det är inte ens speciellt varmt ute. Ändå så fotsätter jag svettas. jag har nog svettats bort halva mig nu! Ibland går jag ut på verandan och bara står där. Så underbart skönt. Och okej. jag ställer mig på gräsmattan också för att kyla ner fötterna.

Dessutom gjorde jag en monica innan. jag öppnade frysen och stod framför. Gryyyymt skönt. Men jag kan nu glädja er med att det är egentligen bara halsen som gör ont nu. Huvudvärken är borta och kroppen är inte öm längre. Halsen gör ont mn inte ens hälften av vad den gjorde för någon dag sedan.

Flickor! Ni förstår att jag måste ut i helgen va? För jag är såååå uttråkad av att ha legat hemma i fem dagar nu!!

Kärlek



Kommentarer
Postat av: emma

hahah men det känns som att den försvinner bara man sover. Var nog mest röd första gången jag var jätte brun. hhahahahh



Skönt att höra att du är på bättringsvägar. <3<3 love you

2009-05-26 @ 18:37:30
URL: http://emsiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0