Smashit

Smashit

Hej vänner.
Förlåt för kass utdate men igår efter jag suttit modell va jag så sjukt trött så jag gick och la mig direkt. Efter jag tvättat av sminket dvs. Lyckos som jag är också så fick jag världens bästa foundation. Smashit verkar verkligen vara en toppengrej!
Haft på mig den hela dagen och det märks att miniraler är bättre för huden är vanlig H&M skit.
Jag tog lite bilder från igår med som jag slänger in sen.


Nicoleboll posar med smashit och gör Jonna stolt! Notera att jag just nu bara har smashit i ansiktet. Grrrrrrrrrym.

Men nu hade jag tänkt att duscha. Efter det åka ner till Willys och handla lite frukt och choklad. Det är ju Desperat housewifes ikväll och jag är gryyymt sugen på fruktsallad med riven choklad på! muuuumms.

Kärlek

Kommentarer
Postat av: Jonna

Du gör mig mycket stolt kvinna! visst är den bra och you look great! och åhh fruktsallad! gott!

2009-05-12 @ 17:23:14
URL: http://jonelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0