Tisdag en dag ifrån helg..

Hej bloggen!

Idag har det varit jobb, träning och nu blir det snart DH. Spanade in senaste avsnittet av The Hills också. Gaaah vill se nästa nu! Spencerbajs ringer Lauren.. jaa exakt.

Btw så hittade jag en sida för några dagar sedan där en tjej trycker upp linnen med teckningar på som hon själv ritat. jag har blivit helt galet förtjust i dom och funderar stark på att beställa ett i rosa. Då syftar jag på bruttan under som hon målat själv. Så galet snyggt! Men just nu är jag också med och tävlar om ett annat! Man kan jua lltid hoppas. va med du också! Hennes blogg hittar ni här !




Kommentarer
Postat av: emma

jag vet, jag vill med nuuuu. :D pratade om det med mamma innan vad jag längtar. thiih



och hur vi ska få plats med alla våra kläder och dina skor. ;) jag sa att vi får skaffa en fyra och ha en klädkammare.

2009-05-19 @ 22:16:37
URL: http://emsiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0