Spritt

Spritt

Hihi. Idag skulle jag egentligen tränat. Men det sket jag i. Idag skulle jag egentligen äta sallad men det sket jag också i. istället så åkte jag hem, smällde i mig massa choklad och la mig i soffan, Då kommer jag på. Min moooooooooobil!!
Självklart hade jag glömt den på jobbet så det va bara att dra på sig jackan och åka och hämta den. suck.

Nu är jag dock tilbaka i soffan. Känner mig konstig idag. Rastlös men otroligt trött. Funderar på att åka till lager 157 men har inga pengar. Orkar inte träna men orkar inte heller ligga still. Märklig känsla i kroppen liksom. Mitt huvud och min kropp vill inte samma. Jaja. Vi får se vad som händer till kvällen. Vi kan ju hoppas att jag inte får för mig något dumt så min plånbok får må bra till den 25 i alla fall.

Kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0