Sådäär

Nu har jag äntligen fått in alla pengar och skickat iväg varorna som jag sålde på tradera. Jag gick ungefär 30 kronor plus så det var väl sådär värt mödan kanske. Men iofs bättre än att skänka iväg sina kläder!

Idag har jag inga planer alls. Jag ska nog städa lite om inget roligare dyker upp.

Något kul hände i morse med. Jag hade tid på arbetsförmedlingen för coachning. Jag vaknar och börjar typ klä på mig. Sen inser jag att mobilen inte ringt för memot. Jag dubbelkollar och inser att det är på måndag jag ska vara där. Så typsikt mig.

Nu ska jag nog hoppa in i duschen. Man måste ju liksom vara fräsh när man ska...... göra absolut inget alls..?



Kommentarer
Postat av: sandra

sv: det håller jag med om=)

2009-05-22 @ 19:11:40
URL: http://hotstuffbysandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0