Så Jävla Orättvist

Åh va sur jag blir! Igår var jag hemma och hade en supermysig kväll med flickorna. Jag var inte ute och söp skallen av mig. Jag drack inte och därför borde jag inte må dåligt idag. Och okej.. Jag hanterar inte smärta bra men AAAAAAAAAHHHHHHHHHHH va dåligt jag mår!!!!

Mitt huvud håller på att sprängas! Min hals är död och min kropp helt öm. Jag kan verkligen inte förstår varför jag mår såhär?? Jag har inte gjort något fel för att må såhär. Bläää! Plus på allt detta så har jag grymt mensvärk. Kanske lite väl mycket info men det skiter jag i just nu!

Om du älskar mig så dödar du mig nu.. Bad jag min mamma innan. Hon tyckte jag var dramatsik.. Kan inte förstå varför hon säger så..?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0