Mynt på 2000-talet

Mynt på 2000-talet

Idag var jag på banken. Kö 45 minuter men vem klagar? Hur som helst.. När jag letar pakering upptäcker jag til min fasa att jag inte hade några mynt! Brevid p-automaten stod det en stor reklampelare med texten på "Ta bort mynt ur samhället. Minska brott genom att använda bankkort!" Hur i hela friden ska man inte ha några kontanter och mynt men samtidigt kunna betala parkeringen. Eftersom den här puckade stan typ inte har några p-automater som tar kort..

Krångligt inlägg.. Men ni förstår kanske min poäng? jg blev i alla fall sur så det slutade med att jag sket i att betala och chansade på att jag kunde få böte. Men jag klarade mig mohaha.

På tal om något annat.. jag har verkligen inte vant mig än vid mitt hår! Men oj va komplimanger jag fått..




Kärlek

Kommentarer
Postat av: N*A*T*Z

är de verkligen säkert med kortbetalning för parkering :P

2009-05-04 @ 19:55:08
URL: http://frankenreiter.blogg.se/
Postat av: Anonym

fin header

2009-05-04 @ 20:33:33
URL: http://modemix.blogg.se/
Postat av: emma

tack :)



haha, låter lite små knäppt ^^

2009-05-04 @ 21:46:25
URL: http://emmadowntown.blogg.se/
Postat av: Parisa

så jävla snygg i håret! din ögonfärg sticker ut mer nu!

hootthottt!



btw. förihelvete unge börja träna i stan, palla me huskvarna :P ja ja vet du jobbar där.men so what?

puss babe ;)

2009-05-05 @ 11:44:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0