Mitt Huvud Dör!

Mitt Huvud Dör!

Det här är inte mänskligt. Jag mår så illa. Jag har så ont i huvudet. Jag är såå bakfull.

Jag som typ aldrig blir bakis mår idag som jag förtjänar. Uh. Har i alla fall kommit hem och ska nog sova en timme eller två nu. sen försöka pilla i mig lite mat..

Kan inte fatta att jag ska vara snygg och trevlig om typ fem timmar. Jag ska nämligen på dejt ikväll miina vänner. ska väl bli mysigt men just nu känner jag bara att jag mååååste ligga ner innan jag trillar ihop.

Hur som helst så va gårdagen otroligt lyckad! Tjejmiddag hos mina fina vän Mims som avslutades med massa tårar eftersom hon ska iväg till USA i ett år! Följt av utgång som också va lyckad. Jag fick några bilder från igår som jag visar sen. Men nuuuu.. sooooooooffan och mackor!

Kärlek



Kommentarer
Postat av: emma

förlåt, nu är den uppdaterad.! :D

2009-05-16 @ 20:09:51
URL: http://emsiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0