Lauren Conrad lämnar The Hills

Vi visste ju redan att Lauren Conrad lämnar det The Hills. Det jag inte visste var att Kristen tydligen ska bli den nya ersättaren? Är det verkligen en bra plan att sätta in Laurens värsta rival bland hennes närmsta vänner? Jag tror minsann att nästa The Hills avsnitt blir det sista för mig. Det är nämligen nästa avsnitt som är det sista för Lauren också. Serien avslutas alltså med att Spencer och Hedi gifter sig och alla blir vänner.. Otippat. Och mitt i allt så kommer Kristen och pang så har vi fem säsonger till att filma. Njea.. Ingen Hills utan huvudkaraktären känner jag..


Btw så är det precis såhär jag vill ha mitt hår!



Kommentarer
Postat av: Fia

tjohoo. hmm just nu är jag mitt uppe i flytt och har två beställningar före dej. men ska försöka göra de så fort jag kan men vet inte riktigt hur lång tid, inte mer än 2 veckor ialla fall

kram

2009-05-27 @ 13:35:43
URL: http://madebykissekattens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0