Labil

Efter två dygn utan någon som helst mat så börjar jag bli lite smått labil. jag är irriterad och lipar över minsta lilla. Just nu visar dom barn med cancer på tv och jag gråter floder! Pratade med läkarn innan också. Hon tyckte att jag skulle låta kroppen fixa det här själv. men jag kommer hinna dö av svält innan kroppen läkt! Ska i alla fall få sugtabletter som bedövar halsen och soppa av mamma ikväll! Gud va jag längtar efter något mer än is!!!!

Nu ska jag nog fortsätta tycka synd om mig själv..



Kommentarer
Postat av: mamma

Lilla Nicole! Du är en stark tjej. Du kommer att överleva en halsfluss.:-) Jo, jag lovar. Ikväll kommer jag hem med bedövande sugtabletter, soppa och glass. Kram

2009-05-25 @ 13:26:46
Postat av: Jonna

jag tycker me synd om dig!

2009-05-25 @ 22:38:58
URL: http://jonelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0