Koooossorna vill gå ut i hagen!!!

Kooooooossorna vill gå ut i hagen!!!

Hej fina läsare

Nu är det helg! Wey. Idag såg jag till att köpa mig ett nytt kort på gymmet så nu ska det tränas som aldrig förr! Sommaren är ju här snart. På tal om sommar och sol så släpps ju korna ut i hagen nu. Har ni sett den underbara ungen i Arla reklamen!? Fyyyyyy va jag skrattar varje gång jag ser den! Jag har innan tvekat på om jag ens vill ha barn men den lilla krabaten övertygade mig att jag ska banne mig också ha!! Han är verkligen helt lyrisk över kossorna!! Haha


Herregud va underbaaaar!!


Kärlek


Kommentarer
Postat av: emma

HAHAHAHAH jo en dag ska du se. ;)

Ni har nog något fint tillsammans, kärlek börjar alltid med bråk som det brukar heta!!! HAHAHAH

2009-05-08 @ 22:40:20
URL: http://emsiiee.blogg.se/
Postat av: Bea

Sv; Haha hej på dig med! ;D

2009-05-08 @ 23:38:54
URL: http://beabloggen.blogg.se/
Postat av: terese

tänkte passa på att säga att du har jätte fin header!

2009-05-08 @ 23:43:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0