Jag tror jag måste svära..

Jag tror jag måste svära..

Jo men nästan! Har suttit ute hela dagen och har blivit som en pepparkaka! Jag äääääälskar sommar! jag är så född i fel land. Faaaaaaasen va jag älskar livet idag!


Det är btw några av er som frågar hur jag gått från så mörkbrunt hår till blont. Svaret är: Jag gjorde en otroligt misslyckad blekning i Malaysia. Efter det la jag i mörkbrun färg som solen och havsvattnet som blekte bort. Efter det är det olika slingor i ljusa färger. SLINGOR ÄR DET ENDA SÄTTET att gå från brun till ljus.För att bli av med utväxten använder jag MOODS "solblond" Den är grym! med ljusare slingor på. Oftast olika märken så jag får olika resultat! Nu vet ni det!

Kärlek




Vad gör ni mina fina vänner? Och vad häder för er ikväll? Själv blir det utgång med flicksen! Sa jag att jag älskar livet idag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0