Healty

Åh! jag hoppade ur sängen idag! Ingen feber och knappt halsont! Jag mår great idag och har tyckt att allt är toppen. Jag trampade i diskvatten på jobbet. Vad gör det? Jag är frisk. jag spillde kebabsås över skärbrädan. men vem tusan bryr sig för jag kan svälja igen!! Thats right, Jag är nu frisk igen och redo för världen. Typ. Woho.

Dessutom firade jag med shopping. Jag har köpt.. hör och häpna.. rosa jeans..? och en as snygg vit topp. Yes box. men det får ni som sgat se bildbevis på sen! Ha hand om er tussar!


Äntligen får man sminka sig igen!



Kommentarer
Postat av: Jonna

hallå, du har ignorerat mina sms hela veckan! du ska svara mig kvinna! hehe skönt att du mår bra nu:)

2009-05-27 @ 19:35:23
URL: http://jonelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0