Halsfluss

Jag dör! Jag tror seriöst att jag dör. Jag har så ooont!! Och jag har halsfluss.

Imorgon får jag åka ner till farbror doktorn för jag klarar inte detta mer. Nu blir det sådär mycket info igen men på höger sida av halsen har jag en böld som är gul. Min hals har svullnat igen så jag kan inte svälja! Jag sprniger tätt som tätt till toan och spottar. Och jag har inte ätit sedan igår morse. jag kan ju för fan inte svälja och jag dör av hunger! Att jag dessutom har 39 graders feber gör ju inte saken bättre. Jag är besviken på alvedon!! Det funkar ju för fan inte!!

Det enda jag kan komma på som är anledningen till detta är att vi flickor var ute och gick och jag frös om halsen i fredags. Jag kom ihåg att jag sa att jag borde tagit halsduk. Åh jag skulle inte gått ut och gått!


Nu ska jag gå och ta livet av mig.




Kommentarer
Postat av: Anonym

nae, jag lider så med dig! Jag vill ju umgås med dig... bli frisk!!

2009-05-24 @ 15:25:27
Postat av: emma

stackarn, ush halsfluss typ det värsta man kan ha!!! Lider sååå med dig.! KÄRLEK

2009-05-24 @ 16:57:46
URL: http://emsiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0