Fyyyyyyyyyy mig

Fyyyyyyyyyyyy mig

Suck. Jag glömde helt bort att ta bilder igår. Hur som helst så va kvällen helt okej. Föfest hos Sara med ett riktigt kul ölspel! Faaaarligt dock. Efter det till Centan där en del roliga människor fanns. Men på tok för lite folk ute faktiskt. Och vart tog du vägen Sara? haha

Just nu sitter jag här och känner mig lite deppig faktiskt. Jag är sjuukt sugen på att åka utomlands igen. fast att jag bara varit hemma några månader så vill jag ut igen. jag har noll pengar och ska jobba rumpan av mig de närmsta månaderna hade jag tänk men ändå så vill jag bara sticka iväg! en weekend..? eller ett år..? spelar ingen roll. bara jag kommer bort..
Någon som ställer?..

Kärlek


Kommentarer
Postat av: Jonna

när åker vi?

2009-05-10 @ 21:58:26
URL: http://jonelin.blogg.se/
Postat av: Jonna

jag åker vart som helst om jag kan ta en vecka nångång. vartsomhelt där solen lyser och det finns pojkar som e fina!

2009-05-10 @ 23:47:54
URL: http://jonelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0