Förlåt

Jag vet. Bloggen har varit sjukt tråkig de senaste dagarna. Men det är faktiskt inte mitt fel. När man är sjuk vill man inte gärna vara med på bild. Därför blir det inga bilder alls i bloggen eftersom jag är vääldigt ego. Inga bilder i bloggen om det inte är på mig... typ. Jag ska vara hemma från jobbet imon också men efter det så lovar jag samma gamla glada Nicole och samma tipp topp blogg! Jag märker på er att ni tröttnat på mina deppinlägg ju. Inga kommentarer och besökantalet har sjunkit banne mej! Ush. Yäyä.

Just nu ligger jag och kollar på The Notebook. Herregud. Bästa filmen ever! EVER!!

Dessutom.. så kommer jag avslöja en liten hemlighet i bloggen snart.. ojoj! och det är något brrraaaaa!

Ska sova snart hade jag tänkt. Och vet ni! Idag har jag ätit en skål med soppa, hallonkräm OCH en macka!!!! WEEEEEEEEEY.  Vågen visar dock minus två kilo. Kanske va helt okej att få halsfluss innan sommaren...?




Kommentarer
Postat av: Fia

hehe :) jag ska kika vad jag har för ringar hemma :)

men om jag har en sånn som man kan reglera är det ju bra så det blir rätt =) ska kolla. :)



2009-05-26 @ 01:35:06
URL: http://madebykissekattens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0