Bilar kräver mer än människor!

Hela tiden är det något. Skatt, försäkring, torkarblad och batterivatten. Herregud. Okej,  jag har haft tur med mina bilar men gaah!

Idag fick jag tummen ur och bytte halvlyset som pajat. Eller okej.. Pappas kompis gjorde det. Skönt tänkte jag men neee. Naturligvis är det bara början på problem.

Han ser att jag har noll (och jag menar verkligen nooooll) vatten i bilen. Att motorn inte brunnit upp är nog ett under! Därför åker vi ner till Biltema för att shoppa vatten. Han kör och då kommer nästa problem. Mina däck är tydligen oblananserade. Gaah. Därför ska jag snart få tid på verkstaden för att fixa det. Problem nummer tre kommer inte långt efter.. Det börjar regna och Nicoles torkarblad är likamed skit.

Hej då all shopping denna månad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0