Walk a mile in my stillettos

Walk a mile in my stilettos

Hej underbara! Gud va kul att sätta sig vid dator och se att massor av er kommenterat! Många undrade om klänningen och den är från Gina, så nu vet ni det. Och angående skorna så funderar jag på att beställa båda eftersom jag älskar dom så jag döör!

Idag blev det en mysig sväng runt sjön med min Bellis också. Jag tänkte jag skulle fortsätta vara duktig och även idag leva på sallad. På jobbet har vi nu öppnat en stooor salladsbar med massa goa grejs så nu äter jag lyxsallad varje dag!
Så.. nu belönar man sig själv när man ätit sallad och "tränat"?...
Den som gissar rätt på det jag ska göra nu får en guldstjärna..

Kärlek


Kommentarer
Postat av: FEBB

SHIT VILKEN KROPP DU HAR! GE MIG :O så ja slipper gå runt i min korta och läskiga kropp, haha.



Ja.. tack eller va man säger,haha

2009-03-10 @ 17:25:34
URL: http://febb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0