Utmanad

Utmanad

Blev utmanad av min vän jonelin

1. Ta närmsta bok och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står det?
En kvart senare bromsade den in vid Björnbärsgatan
2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad når du?
En kudde
3. Vad såg du senast på TV?
The Hills
4. Utan att se efter, gissa ad klockan är?
18:00? Wow bara 6 minuter fel. jag är bra!
5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Soundtrack från the Hills
6. När du senast var ute, vad gjorde du då?
Haha! va på systemet!
7. Vad tittade du på innan du började med denna undersökningen?
Meh! The Hills!
8. Vad har du på dig?
T-shit och mjukisar. Det är fashion.
9. Drömde du något inatt? 
Nepp, sov som en bebis
10. När skrattade du senast?
När min lillebror gjorde en parodi nyss
11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu? 
Tavlor? Vad brukar man ha på väggarna?
12. Har du sett något konstigt på sista tiden?
Groddarna vi har på jobbet ser roliga ut?
13. Vad tycker du om den här utmaningen?
Ne, Den sög lite
14. Vilken var den senaste filmen du såg?
Stardust gick på tv i helgen.
15. Om du blev mulitmiljonär, vad skulle du köpa då?
Johnny depp? Och några hundra par skor.
16. Berätta något om dig själv som folk inte vet om.
Jag är egentligen brunhårig. Förlåt om du fick chocken nu!
17. Tycker du om att dansa? 
Hallå! Bardans! Jaa.
18. George Bush?
Skämt?
19-20.Vad ska dina barn heta, pojke respektive flicka? 
Jag har en grej för namnet Theo. Flicka vetti fasen.
21.Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
Jag skulle döda för att få bo utomlands.
22. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Hej din snygga sate! Välkommen!
23. Vilka fyra personer vill du ska svara på dessa frågor?
Jag har tyvärr inte fyra vänner.. Men bollis måste ju svara!


Kärlek








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0