Take me there

Take me there

Tudiluu. Är det inte underbart?! Idag är det en helt ny vecka och jag ser för en gångs skull fram emot att det är måndag och att det händer massa skojsiga stuff hela veckan!
Idag är planen att åka till katta och fixa mina naglar. jag råkade slå av en i fredags och det måste så fixas! Sen får vi ju inte glömma att det är onsdag i övermorgon och då ska jag och Emmis tatuera oss. jag är sjukt nervös och funderar på att klunka en flaska vin innan vi går in. Herregud va ont det kommer göra. Sen händer ännu fler spännande saker men det får ni veta sen.

En sak som är mindre kul är att min telefon från Tele2 fortfarande inte dykt upp. Jag misstänker att den kommer på onsdag då det skulle ta tre dagar från release datumet som va 27 frebruari. Jag vet inte.. men det känns som om allt bra händer på onsdag. Det är också då jag och ut med Saralilla och fira lillördag.

Nu ska jag hitta något gott att tugga på, kura ner mig i soffan en stund och sen åka iväg.
Kärlek



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0