Preparty

Preparty

hej babes
Här sitter vi juste nu på förfest. Jonna och Martina springer på toa hela tiden. Martinas katter är världens sötaste! Tjocka och fluffiga precis som som ska vara! Jag och Emma sitter just nu och drömmer oss bort till göteborg när vi själva har sjukt fina fester! Jag längtar så jag dör! orka bo hemma hos päronen när man är 20 år. Emma, vi ska så ha en katt! Eller hund.

Snart är det utgång till favvostället Centan. Elle så blir det sliver. Vi får helt enkelt se. Men juste nu är de en toppenkväll.

Saknar dig Bella.

(Angående det förra inlägget. Jag tänker inte ta bort det. Folk som yttrat sig får stå för det dom sagt. Precis som jag gör)

Kärlek

 
 

Kommentarer
Postat av: Mirry

Vilken blogg kommer utses till Veckans Blogg?

Spana in www.arntyochmirry.se så får du veta!

2009-03-29 @ 11:41:42
URL: http://www.arntyochmirry.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0