Look at me now

Look a me now

Haha! Herregud. Ni ska se mig nu. Här sitter jag i soffan och håret står åt alla håll! Har precis smetat i blekmedel i huvudet så jag blir av med utväxten igen. Det är något jag får göra en gång i månaden ungefär eftersom jag egentligen är ganska mycket mörkare som ni ser i inlägget under.

Någon undrade vart ifån jag köpte spetsbodyn och svaret är H&M. Jag slänger upp en bild på den sen. Den är gudomlig och kommer få hänga med mig ut på fredag. Lätt!

Nu är det nog dags att tvätta ut gojset.

Kärlek



Kommentarer
Postat av: Carmen

haha hoppas det hjälper lite hahah D:

2009-03-11 @ 17:39:27
URL: http://carmendeleaumelby.blogg.se/
Postat av: LuxuryPink - en blondins syn på saken!!

Har frågestund i bloggen nu så passa på att kika in och ställ frågorna just du vill ha svar på!!

2009-03-11 @ 21:54:49
URL: http://luxurypink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0