Konsten att bli konstvacker

Konsten att bli konstvacker

Hej sötisar!
Nu har jag färgat utväxten, duschat, smetat in mig i hallonlotion och sitter just nu med ansiktsmask. Jag kände idag när jag vaknade att jag inte kunde bli mer ofräsch. Eftersom jag jobbar varje dag i matos och ångor som tränger in i huden så är det extra viktigt för mig att hålla huden ren. Baby kommer ju hem på Torsdag också och då banne mej ska han inte få vara fräschare än mig. Fast det lär han ju vara.. brun och go.

Hmm. kanske blir lite spraytan senare då med? Det blir i alla fall nya slingor i huvudet senare. Behöövs!
Ooj vilket flickigt inlägg. Undra hur många pojkar som kommer störa sig.. haha

Kärlek




Kommentarer
Postat av: Jonna

haha härligt! jag stör mig inte, flicka som jag är. hallonlotion! jag vill me haaa

2009-03-30 @ 17:26:03
URL: http://jonelin.blogg.se/
Postat av: ellie

du är alltid vacker!

2009-03-31 @ 00:19:33
URL: http://bollisbellis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0