Girliegirl

Girliegirl

De som känner mig vet att jag är sjukt svag för färgen rosa. Jag älskar den! Vilket egentligen är himla konstigt när jag tänker efter. Jag hatade rosa för några år sedan och tyckte lila kickade rumpan ur rosa. Jag var en pojkflicka som spelade handboll och hoppade av baletten fast att min mamma tyckte jag skulle bli ballerina. Jag ville aldrig ha flätor i håret när jag växte upp och skulle alltid klättra högst och snabbast. Undra när allt det ändrades?

Nu är jag världens flickflicka. Allt som är rosa och glittrar springer jag till och saker som luktar gott måste jag bara köpa.
Smycken, klänningar och speciellt klackar på mina passioner. Ännu ett bevis på att jag är flickflicka är väl ändå min nya kärlek. Jag är total förälskad i denna minijacka! Tänk med svart fodralklänning och höga heels. Eller över slitna ljusa jeans och vitt ribbat linne. Loving it.











Kommentarer
Postat av: emma

hooooooot. <3<3

2009-03-26 @ 10:32:42
URL: http://emsiiee.blogg.se/
Postat av: Jonna

ja vet, men ja e dum i huvudet ju haha. nu ska de tillbaka till de!

2009-03-26 @ 14:17:51
URL: http://jonelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0