Wiiiiiiiiiiie

Sooool! Jag sprang aldrig igår. Sov istället bort halva kvällen och sen gick ut och gick med min mor. Ikväll däremot ska vi springa. OCH BADA! Jag skaaaa bada! Fasen va duktigt av mig att hinna blogga innan. Jag menar.. har ju trots allt jobbat 6 timmar idag och bara slängt i mig mat och ska iväg nu igen till axamo. Ändå så tänker jag på mina underbara vänner. Ni måste ju veta vad jag håller på med ju. Hihi.

Kan ni gissa vad som damp ner i brevlådan idag? Jag är lycklig.. Länge leve Tradera!



Kommentarer
Postat av: emsii

SUPER duktig, själv är jag inte lika duktig med att skriva.!!



Klänninen vad skit snygg, sitter som handen i handsken. moooooaa (ljudet av en puss) hahah..

2009-06-23 @ 21:06:39
URL: http://emsiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0