Weey

I'm happy!
Jag har räknat lite på mina timmar denna månaden på jobbet och ångesten släpper lite. Jag kommer nästan fördubbla mina timmar denna månaden jämfört med förra. Dessutom förväntar jag mig skattepengarna de närmaste månaderna. Förhoppningsvis.
Jag såå behöver detta. Har sparat noll sedan vår stora resa som jag kom hem från i Januari ju. Men denna månaden plus skattepengarna plus att jag går upp till heltid nästa månad bodar gott! Money money money.
Gosh jag kommer shoppa upp skor för allt. Det är banne mej värt att vara fattig för att ha snygga heels på fossingarna!

Flickor.. Midsommar hos mig? Grill, dans runt stång och hela köret? Think about it. Home alone.

Nu ska jag faktiskt föröska sova. Jag är dö trött efter 5 ap jobbiga kilometer i spåret. Jag hade noll krafter och hakade mig fram sakta som en snigel! Sov gott fina!



Kommentarer
Postat av: emma

Midsommar låter toppen! :D

2009-06-11 @ 12:06:24
URL: http://emsiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0