The past is still present

Idag har jag haft en ärendedag. Vi blev klarar ganska tidigt på jobbet idag så därför passade jag på att springa till banken. Hur stor är chansen att man ser folk man kanske inte har så stor lust att se? En människa som påminner om gamla tider. Som påminner om hur bra man mådde och hur dåligt man mådde på samma gång! Någon som man suttit och pratat med för att lära känna och nu inte ens hälsar på. Märklig sits och jag hatar när jag blir satt i en sån position.
Håll er där borta i bushen så håller jag mig till stan.



Kommentarer
Postat av: emsii

när vi ska träffas nästa gång??? saknar diiiiig

2009-06-04 @ 20:08:27
URL: http://emsiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0