Sorry.

Förlååt för dålig update! Igår kväll var det jobb,jobb och åter jobb. det var faktiskt ganska kul och dricksen bara flödade in! Jag och Bellis fick ihop lika mycket dricks som en 8 timmars arbetsdag! Weey.

Eftersom vi jobbade till typ två så vaknade jag inte förrän fyra idag. Så allt jag hunnit med är att springa. I spöregn typ. himla nice! Nu har jag precis badat och ja.. tyvärr blir detta ett dagboks-inlägg. Nu ska jag hänga i soffan och hålla koll på mina tradera.objekt som snart stänger!  Tjillivippen!


I'm sick of drama..




Kommentarer
Postat av: emsepemse

Nej det är dem inte, eller dem säger att dem inte är det men dem är nått mittemellan och tar en dag som det kommer, blir dem tillsammans igen så blir dem.



Dem hade jätte gärna velat träffa er, frågade efter er flera ggr och tyckte det var så tråkigt att ni inte kunde vara med.

2009-06-14 @ 22:15:46
URL: http://emsiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0