Skärpning folk!

Skärpning på mig också faktiskt! jag har slackat efter med bloggen rejält! Men jag har kommit in i någon "Jag-orkar-inte-uppdatera-fas". Men jag ska föröska ändra på detta nu.

Jag är himla bra på att ta bilder på allt jag ser men för lat för att ladda upp dom. Jag glömde helt visa er bilden jag tog på en gigantiskt stor råtta jag såg i stan i veckan tex. Men här kommer i alla fall lite bilder som snapades upp igår på förfesten!

Nu ska bloggen börja leva igen. Jag har tappat lite läsare märker jag med vilket inte är woho. Men ikväll byts nog headern ut och bilder kommer ni få se mycket mer av! Promies!








HAHAHAHAHAHAH Fisunge är vad du är Jonna!




Kommentarer
Postat av: emma

hahahhahahaha den sista bilden är helt underbar

2009-06-07 @ 22:38:13
URL: http://emsiiee.blogg.se/
Postat av: Jonna

Du är fisunge!

2009-06-07 @ 23:20:00
URL: http://jonelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0