Maybe you wanna talk it out..?

Hej bloggen!
Idag har jag varit ute och gått med min underbara vän EllisBellis. Jag var tvungen att rensa hjärnan och prata ut om lite stuff. Jag älskar att hon alltid orkar höra på mitt tjat och annalyserar tillbaka. Tyvärr så går det inte att säga så mycket mer än att vissa människor som vi pratar om är allmänt störda i huvudet och borde nog gå till psykolg. Måste jag nämna att de flesta detta gäller är män? 

Män som vill såra, män som vill ha uppmärksamhet på ett patetiskt sätt och män som får en att fälla tårar. Jag är done med svin känner jag. Nästa man jag ens lägger tid och enegri på ska vara en man jag känner är värd mödan. Han kommer nog snart. Jag menar.. Hur mycket mer otur kan jag ha när det gäller kärleken?

"I en killes huvud finns det en apelsin och ett pepparkorn. Apelsinen tänker sex och pepparkornet tänker kärlek"

Nu när jag lättat hjärtat även i bloggen så funderar jag på att vila en stund. jag satt upp halva natten och är utmattad!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0