Kompis det går bra nu..

Hej vänner!
Idag mår jag mycket bättre än vad jag gjort ibörjan av veckan. Jag har insett att jag har gått runt och varit ledsen för saker som hänt för länge sedan. Saker som inte spelar någon roll nu. Men jag har sovit underbart gott inatt och haft en great dag. Fullt på jobbet och massa att göra! Sånt är kul! Jag är inte arg, ledsen eller ens fundersam längre.

I Just dont giva a fuck. Cuz I've done the same and more..


Idag står träning på schemat. Jag ska äntligen springa! Idag ser jag faktiskt fram emot att dra ut i spåret och springa rumpan av mig. Jag behöver röra mig och det är ett great sätt att få ut allt.

Tss. Slänger in ett tack till Jonte G också..

Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0