Do not wink..

Nee minsann.
Borde verkligen sova men ush va trist! Har precis kollat på Changeling för andra gången. Fortfarande lika bra!

Kvällen har spenderats på Piren med min underbara bästis Ellie. Efter en stund kom min fina vän Jonnis också. Vi tjöta som bara den och hade så mysigt! Däremot måste jag här och nu säga till hela världen att är man över 40 så ska man absolut inte flörta med en tjej som är 21. Big nono! Och om man mot all förmodan måååååste flörta så ge fasen i att blinka med ögat! Gah. Människan var äldre än min pappa och blinkade till mig. Jag dog lite.

Nej. The Hills sista avsnittet nu sen sova.



Jonas. Slå mig inte. Du kommer aldrig få tillbaka din tröja! I love love love it!


Kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0