Congrats!

Grattis till min lillebror som fyller hela 16 år idag! Hurra Hurra!

Något som inte är lika kul är att min bil pajade idag. Jag är på väg hem från jobbet då ena framhjulet släpper. Fasen va rädd jag blev! Jag tappade helt kontrollen över bilen och det lät som om hela jäkla däcket lossnat. Jag stannar så fort jag bara kan och ringer min käre far som nu börjar bli trött på att min pärla går sönder.

Summan av kardemumman är i alla fall att jag är nu billös tills på tisdag. Den är nu på verkstad och jag fick nyss veta att det var ljuddämparn som hade släppt. Och nått tjafs som håller fast däcket. Jaa men det låter ju jäkligt bra..

Kaaashiiiiing.. Där försvann denna månadens lön också..


För er som inte vet så har jag en Renault Clio. Fast min är klarröd.



Kommentarer
Postat av: Lillebror

:D tackar

2009-06-05 @ 17:50:23
URL: http://simonyounan.blogg.se/
Postat av: Anonym

GRATTIIIIIS SIMON!!



uuuuuuush suurt. tur att du inte ble skadad, men sura pengar.! :(

2009-06-05 @ 21:05:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0