Let me tell you.

About my day!

Idag blev jag kallad till Tingrätten för att vara vittne i ett fall. Jag trodde jag skulle vara supernervös men det visade sig att jag har nerver av stål. Jag gick in framför massa seriösa människor och la eden, berättade min historia av fallet och blev tackad. Så jag kan nu andas ut. När jag tänker tillbaka så är det väl ändå lite häftigt..? Om inte någon kommer efter mig nu. Hm.

Efter det blev det i alla fall smulpaj hos min fina vän Mimmi. Som numera är min.. granne? Haha welcome to the neighbourhood my friend! Direkt efter det hem för att äta middag med hela släkten som var på besök.. igen. Gosh.

Imorgon har jag något underbart att visa er. Håll ut. Tills dess. Take care.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0