Kommentarsvar.

Sally om Rocking eve.:
Vart kommer jeans skjortan ifrån som du har på dig inlägget Denim ? (a)

Svar: Skjortan är ett superfynd från BikBok i Göteborg. Men har även sett den i Sthlm och Jönköping.  Så den lär nog finnas i din stad med. Den är wonderful och används flitigt så skynda!

B om Party!.:
Smör, men jag kan inte sluta tänka på dej..
Mute Math´s Your Mine, då är det dig jag tänker på..
Och jag är inte ens nära..
B..


Svar: Himlans va elakt att bara ge ett B som ledtråd. Jag går fortfarande och funderar på vem du kan vara. Jag har iofs mina aningar..

Aaaah om Awesome.:
Typiskt. Nu gjorde jag i byxan igen

Svar: Haha sista gången jag lägger upp sånna bilder dåra!

Laila om Sleepless.:
hehe :) tycker du att det är okej att feströka? :P

Svar: Haha va? Varför får jag ens frågan i ett inlägg om att jag inte kan sova..? Jag tycker att det är helt okej att feströka. Jag tycker också att det är okej att röka. Jag tycker tom att det är okej om man inte röker. Man gör väl helt enkelt som man själv vill och känner är bäst för en själv. Fasen vad poetisk jag är.

Nathalie. om Britney Spears.:
Visst var hon GRYM!? :)))

Svar: Hon var rocking het!

Fortsätt kommentera! Det är ju det som är kul med att blogga!

Over and out.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0