Hello and good day.

Hej bloggen!
Jag är nyss hemkommen från Bankeryd där en hel del tid spenderas just nu. Släkten från USA är nämligen här i två veckor pga av att faster min ska gifta sig första Augusti. Som jag btw ska vara brudtärna på. Men hur som helst så är amerikaner är ett roligt folkslag.

-Hey, does anyone want hotdogs..?
- Yeeah. Sure. I'm always hungry.
- Okey. I'm just gonna find the pan.
- For what? I'm an American man, Just put it in the microwawe. It's faster and the taste is the same.. kind of..

På tal om något helt annat. Imorgon är det fest igen. Woho. Kära Hampus Pitt har förfest och efter det drar vi dit fötterna för oss. Förhoppningsvis sjungandes medans vi går. Lyckades hitta en bild ifrån Lördags. Att jag ens fastnade på bild är otroligt. Jag minns i alla fall inte ens att en kamera var närvarande.





Kommentarer
Postat av: Jonna

Den här bilden minns jag inte... hmm...

2009-07-24 @ 13:57:19
URL: http://jonelin.blogg.se/
Postat av: emma

men ni är fina. <3

2009-07-24 @ 18:31:56
URL: http://emsiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0