Town

Town

Hej vänner!
Dagen har bestått av dop på sötaste ungen i världen. Douglas Eric blidde namnet. Trevligt med god mat.
Tack Angelika & Fredrik!


Douglas

Nu är det däremot in mot stan som gäller. Flickorna väntar och det ska bli fest hos kära Ida som äntligen tagit sin rumpa hem till Jönköping så jag kan få träffa henne! Nog med att jag gillar tanken att flytta till Gbg men då måste jag ju också vara där! 6månader sedan vi sågs och det är på tok för länge sen.. så.. Intåg mot stan och flickorna!

Kärlek


Kommentarer
Postat av: Angelica

Hej gumman!!

TACK SKA NII HA!! Superkul att ni kom =0)

Vi är såå glada för det. Å stort tak för de tuffa dojjorna Douglas fick, nallen & halsbandet JAG fick. Hälsa alla å tacka. Men vi ses nog snart igen



Pussar å kramar från oss!!

2009-01-26 @ 14:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0