Spets

Spets

Min nya passion är spets. Jag älskar det! i Vietnamn hittade jag ett par skor som var rena drömmen. tyvärr fanns dom bara i stl 35 ( vem fan har det liksom?!) så dom fick inte hänga med. Dom var i alla fall spetsklädda och det var ett faktum. Jag var fast. Idag hittade jag en grymt fin tröja i just spets inne på hör och häpna.. Lindex. Grymt fin! (Dock inte den på bilden men ni hajar grejen!)


Hur kan man inte gilla det?! Nejnej.


Btw så kanske ni är intresserade av att veta att jag funderar på att söka in till stylingskolan i Gbg. Kvinnan som håller i kursen slog mig en pling idag och va himla trevlig. Hon försökte sälja och jag försökte sluta tänka på att jag kanske någon dag kan få betalt för att kolla på skor.. ojoj. Rena drömmen!

Kärlek


 

Kommentarer
Postat av: emma

Ja vet precis vilken tröja du menar med spets. den är skit snygg. :D



gud vad kul att hon ringde :D var den i två månader??

2009-01-22 @ 23:01:35
URL: http://emsiiee.blogg.se/
Postat av: Simon

skor till nån annan!

2009-01-22 @ 23:02:55
URL: http://simonyounan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0