I want Parii

I want Parii

Hej sötnosar!
Idag blir det ett kort inlägg för jag är grymt trött. Dagen har bestått av shopping. Ih. Fick med mig ett par spetsleggings, en underbar kjol i marinstil och ett svart baslinne. Himla bra! Fick också med mig en ansiktskräm från Loreal!
Nu ska jag hoppa n i duschen och sen sova. Jag tror banne men det är värdet som gör mig dep. Därför pratar vi flickor om att sticka iväg till Paris ganska snart. Vi vet att det är ungefär samma väder där men då är det i alla fall samma väder OCH eifeltornet hhi. Slutet av April diskuteras. Nicole röstar för!

Btw flickor.. New Moon ska tydligen ha premiär i November. New Moon är uppföljaren till Twighlight.


Varför är du grymt snygg? Gah








Kommentarer
Postat av: Ida

Med flickorna menar du bara dig, Ellinor och Emma va?

2009-01-28 @ 08:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0